1.Producent udziela dwuletniej gwarancji na parapety wewnętrzne. Okres gwarancyjny rozpoczyna się z datą wystawienia faktury dla klienta.
2. Parapet MDF dostarczany jest do klienta w opakowaniu z folii ochronnej oraz tektury.
3. Przed przystąpieniem do montażu parapet należy sprawdzić pod kątem wymiarów, uszkodzeń mechanicznych, widocznych usterek, zarysowań, ubytków lakieru lub okleiny, różnic kolorystycznych. W przypadku montażu parapetów z wadami producent nie uwzględnia roszczeń, takie parapety wykluczone są z postępowania reklamacyjnego. Wszelkie reklamacje dotyczące wymiarów, koloru, rodzaju krawędzi uwzględniane są tylko przed zamontowaniem parapetów.
4. Przed zamontowaniem należy parapet bezwzględnie zabezpieczyć folią , w celu ochrony przed zabrudzeniami i uszkodzeniami mechanicznym. Do zabezpieczenia nie należy używać jakiejkolwiek taśmy bezpośrednio na parapet (jej klej może połączyć się z powłoką parapetu i spowodować odrywanie lakieru przy usuwaniu taśmy). Tego rodzaju uszkodzenia nie podlegają reklamacji.
5. Parapety lakierowane, oklejane PCV i fornirowane są wysokogatunkowymi produktami drewnopochodnymi. Dlatego, podobnie jak inne produkty tego rodzaju, reagują na ekstremalne zmiany klimatyczne. Parapety należy montować tylko w suchych pomieszczeniach, po całkowitym zakończeniu prac murarsko-tynkarskich.
Trwałe narażenie parapetów jak i innych produktów drewnopochodnych na działanie wody lub wysokiej wilgoci (np wyciekająca woda z doniczek) może doprowadzić do nieodwracalnych uszkodzeń. Tego rodzaju uszkodzenia nie podlegają reklamacji.
6. Nie wolno montować parapetów wewnętrznych bez uprzedniego zamontowania parapetów zewnętrznych, jak również w pomieszczeniach nie ogrzewanych i na wolnym powietrzu.
Uszkodzenia parapetów spowodowane niewłaściwym montażem i działaniem wilgoci nie stanowią podstaw do reklamacji. Należy pamiętać, iż pianka poliuretanowa łączy się ze strukturą parapetu powodując stałe uszkodzenie jego powierzchni. Pianka nie zabezpiecza przed przenikaniem wilgoci (wody).
7. Kolor parapetu może nieznacznie odbiegać od koloru na wzorach i w katalogach.
Parapety fornirowane naturalną okleiną są unikatowe i niepowtarzalne. Wszelkiego rodzaju przebarwienia okleiny wynikają z jej naturalności i nie podlegają reklamacji.
Zróżnicowana kolorystyka, usłojenie i zmiana barwy (ciemnienie) na skutek działania promieni słonecznych są naturalnymi cechami drewna i nie podlegają reklamacji.
8. Do pielęgnacji parapetów nie wolno stosować: środków do szorowania, żrących proszków/płynów, zmywaczy, rozpuszczalników i innych środków chemicznych , powodujących uszkodzenie powłoki parapetu, np. mleczek czyszczących. Zastosowanie w/w środków powoduje utratę gwarancji i bezzasadność reklamacji.
Parapety należy czyścić na sucho lub lekko zwilżoną szmatką. Można stosować delikatne środki do pielęgnacji produktów drewnopochodnych.
9. Gwarancją objęty jest gotowy produkt, wykonany na wymiar.
Samowolne docinanie parapetów jest traktowane jako uszkodzenie mechaniczne i nie podlega reklamacji.
10. Uszkodzenia powstałe w wyniki stawiania na parapecie różnorodnych przedmiotów ( np. doniczek, świec i innych przedmiotów) takie jak zarysowania, przebarwienia, itp. nie podlegają reklamacji.
11. Żar papierosa pozostawia trwały ślad na wyrobie.
12. W przypadku reklamacji prosimy o kontakt ze sprzedającym. Wymagana jest pisemna forma reklamacji, zawierająca datę sprzedaży, dane kontaktowe i adres klienta. Do reklamacji należy dołączyć kopię dowodu zakupu (fakturę lub paragon)
13. W przypadku złożenia nieuzasadnionej reklamacji klient zostanie obciążony kosztami obsługi serwisu.
UWAGA: Powyższe informacje dotyczą wszystkich wyrobów producenta.
Leave a Comment